T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
OSMANİYE / MERKEZ - Şehit Bekir Evren İmam Hatip Ortaokulu

Akademik Takip Komisyonunca 8. Sınıf Öğrencilerine Uygulanan Süreç Değerlendirme Sınavlarının Analizleri Yapıldı, Sonuçlar Velilerle paylaşıldı.

 

8.sınıflara uygulanan performans değerlendirme sınavlarında öğrencilerin başarılarının derslere göre değiştiği gözlemlenmiştir.

 

  • Sınav sonuçlarına bakıldığında Fen Bilimleri ve Matematik derslerinden net ortalamaları diğer derslere oranla biraz daha düşüktür.
  • Türkçe derslerindeki anlama-yorumlama soruları da öğrencilerin netlerini etkilemektedir. Görsel okuma ve sözel mantık sorularındaki işlem basamakları fazla olduğundan zaman yönetimi sorunu ön plana çıkmaktadır.
  • İnkılap Tarihi dersinde çoğu öğrenci bilgi ve kavramları sorulara aktarabilmeyi başarabilmiştir.
  • İngilizce derslerinde öğrenciler okuduğunu anlayabilme, anladığını yorumlayabilme becerisine sahiptirler.
  • Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde direkt bilgi değil daha çok öğrencinin yorumlama, analiz becerilerini ölçen sorular sorulmuş olup öğrencilerin verilen bilgileri analiz ederek asıl düşünceye ulaştıkları görülmüştür.

 

8.sınıflara yapılan süreç değerlendirme sınavları sonuçları, analizleri yapılan veli toplantıları ile velilere bilgi verilmiştir. Ayrıca bireysel olarak görüşmeler de yapılmıştır.

 

  • Akademik başarısı düşük öğrencilerin velileri ile görüşmeler sağlanmış olup öğrencilerin LGS hakkında bilinçlenmeleri sağlanmaya çalışılmıştır.
  • Ayrıca takviye kurslar yapılmıştır ve kurslar devam etmektedir.
  • Süreç değerlendirme sınavlarında yapamadıkları sorulara tekrar bakılmış ve ilgili kazanımlar yeniden verilmeye çalışılmıştır.

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 03.03.2025 - Güncelleme: 03.03.2025 12:07 - Görüntülenme: 18
  Beğen | 1  kişi beğendi